Gunfreak Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) muslimske factionene? gjorde aldri det i MTW men tenkte kanskje jeg skulle spille som en av de muslimske factionene andre gangen jeg spiller, da slipper man paven også :!: Endret 19. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal verfall prøve Paven blir sånn som senate i R:TW right? jævelig glad for at jeg fikk rotta alle romerene mot dem iallefall ^^ Men gleder meg egnentlig til å bli sendt på korståg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg syns det å spille som de muslimske faksjonene virker spennende og sikkert litt ekstra utfordrende, de har vel ett ganske anstreng forhold seg i mellom, samtidig som de vel har hele Europa mot seg som får belønninger i form av "finnerlønn". Jeg skal prøve hvertfall, håper at det blir like utfordrende som jeg tror. Forøvrig: Endre emnetittel til: "Vil du spille som muslimsk faksjon?" er mye mer beskrivende Endret 19. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 ja mye bedre, min lange versjon fikk jeg ikke plass til Lenke til kommentar
alinor Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fikk alltid sånn oppfattelse av at i MTW var det alt for lett å være muslimsk faction så jeg prøvde dem aldri der, men kanskje jeg prøver dem her. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Heter vel ikke alinor for ingenting? Lenke til kommentar
alinor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ali fra Norge neida, jeg heter ikke ali men navnet er bra det Alinor altså Lenke til kommentar
nilox Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tror Tyrkerne kan være artig å prøve. Elefanter og katapulter, man må jo ta Bysants litt.. (og med litt så mener jeg no jævlig) Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg likte godt de muslimske faksjonene i MTW. De hadde godt kavalri og et utalls gode archers. Jeg skal hvertfall spille som The Turks i spillet. De ser konge ut. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Je tror jeg skal prøve og spille som Protestantisk(Holy Roman Empire), styrte paven og innsette min egen å til slutt skal jeg ta meg et korstog . Men Turks ser fete ut så jeg kommer nok til å prøve dem også Lenke til kommentar
alinor Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Dark Archon du trenger ikke styrte paven, du kan bare få din egen Cardinal valgt til pave og du er plutselig beste venn med pave statem selvom du kanskje har vært i krig med dem i en god del runder. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Je tror jeg skal prøve og spille som Protestantisk(Holy Roman Empire), styrte paven og innsette min egen å til slutt skal jeg ta meg et korstog . Men Turks ser fete ut så jeg kommer nok til å prøve dem også 7114989[/snapback] tviler på at du kan bli protestant, det skjedde ikke i tyskland før 1520tallet, og da er spillet over, så jeg tviler på at de har tatt med det Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Je tror jeg skal prøve og spille som Protestantisk(Holy Roman Empire), styrte paven og innsette min egen å til slutt skal jeg ta meg et korstog . Men Turks ser fete ut så jeg kommer nok til å prøve dem også 7114989[/snapback] tviler på at du kan bli protestant, det skjedde ikke i tyskland før 1520tallet, og da er spillet over, så jeg tviler på at de har tatt med det 7119839[/snapback] Damn, typisk, vel da kommer jeg til å la paven sitte og i steden vende raseriet mitt mot Italia og resten av Europa + noen Korstog Endret 21. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå