Gå til innhold

Total War: Vil du spille som muslimsk faksjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det å spille som de muslimske faksjonene virker spennende og sikkert litt ekstra utfordrende, de har vel ett ganske anstreng forhold seg i mellom, samtidig som de vel har hele Europa mot seg som får belønninger i form av "finnerlønn". Jeg skal prøve hvertfall, håper at det blir like utfordrende som jeg tror.

Forøvrig:

Endre emnetittel til: "Vil du spille som muslimsk faksjon?" er mye mer beskrivende ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Je tror jeg skal prøve og spille som Protestantisk(Holy Roman Empire), styrte paven og innsette min egen å til slutt skal jeg ta meg et korstog :D. Men Turks ser fete ut så jeg kommer nok til å prøve dem også :)

7114989[/snapback]

tviler på at du kan bli protestant, det skjedde ikke i tyskland før 1520tallet, og da er spillet over, så jeg tviler på at de har tatt med det

Lenke til kommentar
Je tror jeg skal prøve og spille som Protestantisk(Holy Roman Empire), styrte paven og innsette min egen å til slutt skal jeg ta meg et korstog :D. Men Turks ser fete ut så jeg kommer nok til å prøve dem også :)

7114989[/snapback]

tviler på at du kan bli protestant, det skjedde ikke i tyskland før 1520tallet, og da er spillet over, så jeg tviler på at de har tatt med det

7119839[/snapback]

Damn, typisk, vel da kommer jeg til å la paven sitte og i steden vende raseriet mitt mot Italia og resten av Europa + noen Korstog :w00t:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...