MadLars Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) den meldingen får jeg når jeg installerer nyeste versjon som er da ati catalyst 6.9.. har søkt overalt etter svar osv. pcen oppfører til tider rart fordi dette problemet.. f. eks skrur seg av. har hatt dette problemet svært lenge og prøvd å reparere den utallige ganger. Specs: AMD 64 3500+ Powercolor X850XT PE 1 GB RAM(crucial) Western Digital Raptor 74GB 10000RPM Abit An8 Ultra pci ex-16 sata osv... Jeg har gjort følgende: avinstallert ati drivere helt og reinstallert også i safe boot masse reboot osv. repair med win xp home edition SP2 OEM cd trenger hjelp NÅ er desperat.. har vedlagt noen info om dette Zero_Display_Service_Error.TXT Endret 19. oktober 2006 av MadLars Lenke til kommentar
MadLars Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ingen som vet noe... jeg trenger faktisk hjelp her!! Lenke til kommentar
biips Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 har du prøvd å instalere de siste driverne til hoved kortet ditt Lenke til kommentar
MadLars Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 nei det har jeg ikke får gjøre det Lenke til kommentar
MadLars Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 ser ut som det er ikke hovedkortet siden nå er de up to date og jeg får fortsatt zero display service error når jeg installerer den nyeste driveren fra ati Lenke til kommentar
MadLars Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 jaja kjøpte meg et billig nvidia kort 7600 GS fra asus holder i lange baner.. vips er problemet borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå