Bratwurst Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg føler som en oldschool cola drikker (har drukket cola så lenge jeg kan huske) at det er vanskelig å gå over til nye produkter. Derfor blir vi "old timers" skeptisk til nye Coca cola produkter. Hva synes dere om den nye Colaen? Smaker dere noe forksjell, og ikke minst, hva er sunest av de to? Jeg tror jeg holder meg til den gode gamle, som alltid ... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Smaker Zero også - er min oppfatning.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Cola zero er nå hvertfall MYE bedre enn cola light det er nå hvertfall helt sikker men ingenting slår originalen nei. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Zero smaker billig-cola. Altså lettere dårlig. Hva som er sunnest vet jeg ikke, har bare hørt at istedenfor sukker så brukes noe annet dritt i Zero. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 AMD vs Intel? Spamtråd uten mening, rapportert. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det finnes alt en lang tråd om Zero under Mat og Drikke: Coca Cola Zero snart på markedet i Norge!. Dere kan fortsette der. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg