NadeN Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hei jeg har nettopp kjøpt x-fi xtreme music kortet og det ser ut som om noe er i veien men driver cd'en, på slutten av instalasjonen når den instalerer audio drivers rebooter pcen og jeg får ikke lydkortet til å funke fordi audio driverene ikke er der. når jeg gå inn på egenskaper for vga enhet (som er lydkortet) så søker den etter cd å ta filene fra så stopper den på midten og sier at "ctac32k.sys på cden er nødvandig vil det si at filen mangler, er dette som stopper meg. er så utrolig frustrert! har formatert og alt! og ejg som gledet meg sån til dette kortet men det bydde bare på problemer Lenke til kommentar
Switters Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det har kommet oppdaterte drivere til dette kortet. Sjekk Creative sine sider og prøv om det hjelper. Lenke til kommentar
cp wiking Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvist du har quick time instalert så avistalere det, det står i bruks anvisningen at det blir bug under instalasjonen med verson 7.0.5 eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå