Bilge^^ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 her er problemet: jeg krangler med et søskenbarn.. så jeg lurer bare på hva folk flest vil si.. han sier så: Michael Angelo var gitarlæreren til Tom Morello (Rage Against The Machines, Audioslave).. har leita å leita men finner liksom ikke nooen plass at d står d.. noen som vet om det er sant eller ikke? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 her er problemet: jeg krangler med et søskenbarn.. så jeg lurer bare på hva folk flest vil si.. han sier så: Michael Angelo var gitarlæreren til Tom Morello (Rage Against The Machines, Audioslave).. har leita å leita men finner liksom ikke nooen plass at d står d.. noen som vet om det er sant eller ikke? 7105926[/snapback] Ja det stemmer. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 her er problemet: jeg krangler med et søskenbarn.. så jeg lurer bare på hva folk flest vil si.. han sier så: Michael Angelo var gitarlæreren til Tom Morello (Rage Against The Machines, Audioslave).. har leita å leita men finner liksom ikke nooen plass at d står d.. noen som vet om det er sant eller ikke? 7105926[/snapback] Ja det stemmer. 7105961[/snapback] hmm merkli, men oki, thx ;) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har iallefall stått i diverse gitarmagasiner... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Har iallefall stått i diverse gitarmagasiner... 7112040[/snapback] å? hmm vilken da? hadde vært fint om du viste det! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 å? hmm vilken da? hadde vært fint om du viste det! 7131348[/snapback] "Guitar World" i August 2005. Intervju med Morello i forbindelse med Out of Exile-turneen. Leste det i rolige stunder på Quarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå