Gå til innhold

Er EU det neste Hitler-Tyskland?

Anbefalte innlegg

Invadere land?! Sensur?! Hva i all verden er det du snakker om?

7145642[/snapback]

Han sier vitterligen "ikke begynt opprustningen eller invadere land"...

Ja, og da har han som utgangspunkt at EU vil begynne å "invadere land i Europa som ikke er medlemmer", hvilket jeg finner uforståelig.

7149370[/snapback]

Nei, at man ikke har begynt, betyr ikke at man vil begynne. Jeg røyker ikke, og om du sier "Geir har ikke begynt å røyke ennå", så ligger det ingen implisitt påstand om at jeg kommer til å begynne i det utsagnet.

Når Dark Archon sier "Kansje, men de har ikke begynt opprustningen enda eller begynt å invadere land i Europa som ikke er medlemmer ..." så betyr det bare det, at de ikke har begynt ennå. Det kan selvsagt hende de begynner, men det er ingen nødvendig følge av premissene.

Så kan det hende at han tror at det kommer til å skje, men slik leser jeg ikke det han sier.

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Invadere land?! Sensur?! Hva i all verden er det du snakker om?

7145642[/snapback]

Han sier vitterligen "ikke begynt opprustningen eller invadere land"...

Ja, og da har han som utgangspunkt at EU vil begynne å "invadere land i Europa som ikke er medlemmer", hvilket jeg finner uforståelig.

7149370[/snapback]

Når Dark Archon sier "Kansje, men de har ikke begynt opprustningen enda eller begynt å invadere land i Europa som ikke er medlemmer ..." så betyr det bare det, at de ikke har begynt ennå. Det kan selvsagt hende de begynner, men det er ingen nødvendig følge av premissene.

Så kan det hende at han tror at det kommer til å skje, men slik leser jeg ikke det han sier.

Geir :)

7152664[/snapback]

Jeg tror vel egentlig ikke det kommer til å skje men rarere ting har hendt før så :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...