Gå til innhold

emne i mail om tilbakemeldinger i forumet!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

ok, det var godt å høre..

men det hadde vert grett å få tilbakemelding..

viss du er opptatt med nytt forum kan eg nesten forstå deg...

sjølv om det ikkje teke så mange sekunder(minutter+++??) :razz: å poste et lite svar.. :razz:

et lite -nei- teke ikkje lang tid å skrive..

ta dette her som konstruktiv kritikk..

hilsen en som gleder seg til nytt forum.. :razz:

-Kim-

Lenke til kommentar

Quote:


LarsC skrev (2002-11-21 22:47):

Amund er nok ikke på hw.no 24/7, så litt tålmodighet og ydmykhet kunne kanskje vært på sin plass.


 

Amund er en av de mange som jobber frivillig for HW. Han har vel fått en laptop som han kan bruke, men for ca 3000 timers arbeid er det ikke stort... Ca 4 NOK pr time... Noen andre som vil jobbe for det???

 

Uansett, ting er på gang, men det tar tid. Jo mer dere maser jo lengre tid tar det. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 22:57, skrev pgressum:

Amund er en av de mange som jobber frivillig for HW. Han har vel fått en laptop som han kan bruke, men for ca 3000 timers arbeid er det ikke stort... Ca 4 NOK pr time... Noen andre som vil jobbe for det???


 

Det er liksom det jeg vil fram til. At Amund er topp, og at det blir for drøyt å kreve slik input og service som Kaksa etterlyser.

Lenke til kommentar

Høm høm... de som aldri har vært med på å utvikle noe bør ikke komme med krav, akkurat... :razz:

 

Jeg har sitti de siste ukene og progga PHP, lett i manualer, planlagt, designet osv. osv. sammen med 2 andre. På mandag er det deadline, og da skal vi ha webshoppen ferdig.

 

Å kjøss mæ i rauå det e kjedeli!

 

_________________

Daglig leder ved http://www.overklokking.no

Moderator / admin på forumet

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-22 00:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-22 00:45, skrev yummy:

Høm høm... de som aldri har vært med på å utvikle noe bør ikke komme med krav, akkurat... :razz:


 

Programmerere hadde sikkert hatt mye å gjøre hvis brukerne ikke hadde krav. Jada....

 

Hvis det ikke finnes krav, er det vel lite å utvikle.

 

Hva er vitsen med å lage noe nytt hvis alle er fornøyd.?

 

Oppfatter Kaksa's innlegg som et ønske og ikke et krav.

Lenke til kommentar

ta av slik at du ikke får email når noen svarer.

også legger du posten i favoritter og sjekker den når det passer seg. er jeg ikke smart? (sikkert mange som gjør det da) :smile:

 

gogo amund :grin:

 

 

edit: wow se hvor mange mld jeg har!!!!

666 the number of the beast! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: venomzorg på 2002-11-22 08:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Kaksa skrev (2002-11-21 18:03):

no sendte eg han amund ein mail også, men ingenting har skjedd?

er dette bare ein glipp eller hater dere meg? (kansje eg har gjort noko feil???)


 

Hmm.. Kan ikke se å ha fått noen mail. Hvem er den fra (fullt navn), og når ble den sendt?

 

Forævrig vil jeg bare opplyse om at det skjer ikke stort mer dersom alle sender mail til meg.. Får bare innigranskauen mye mer arbeid med å tømme inboxen :smile:

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Hallo

det var ikkje et krav, bare et ønske..

kan ikkje kreve noko av ting eg ikkje betaler noko for..(for alt eg kunne vite å var det bare å skrive pittelitt tekst eller.no for å få til ønsket mitt, noko som sikkert ikkje stemmer..)

fullt namn er: Kim Andre Sund og mailen trur eg blei sendt 8-9 november eller.no

bruker bare epostleser.online.no så eg tar ikkje vare på alle sendte element..

kan ver at noko har gått gale når eg skulle sende mailen, den har til tider virket litt ustablil.. =(

men tusen takk amund, arbeidet ditt er viktig!!

-Kim-

Lenke til kommentar

Alle vi som sitter og programmerer og skriver hele dagen lang har mye arbeid for å si det slik, mye skal læres men det er pinade interresant au...men kan bli kjedeli i lengden.

 

Når man først setter i gang med å skrive så er det vanskeli å plutseli gjøre noe annet siden man har mange koder osv surrende i hodet :smile:

 

Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Amund, når vi velger "gi beskjed via mail om noen svarer" sår vi bare dette i enme, "noen har svart på ditt innlegg"...

 

er det murlig i det nye forumet at vi for eks. bruker topicen som emnet i mail?

 

så det blir noe lignende dette, "noen har svart på: "hvordan klokke mitt gamle GF2?""

 

er veldig plagsomt å måtte bla igjennom 50 mailer om morgnen, bare får å finne ut hvor alle har svar hen...

 

Mvh, jan Erik

Lenke til kommentar

HW drives av idealister som arbeider mye på fritiden fordi de ganske enkelt liker hva de driver med... Jeg går ut i fra at de fleste av dem i utgangspunktet er unge mennesker (relativt! :smile:), som etterhvert kanskje til og med har fått seg dame, kanskje kone, og til og med barn...

 

Selv om jeg selvsagt er forferdelig glad i slike mennesker som gjør hverdagen litt enklere og bedre for oss andre, har jeg også en advarsel....

 

Etter n'te gang du går på jobben en Mandag morgen og kommer hjem en Torsdag, kan du ha tapt i forhold til forholdet, for å si det sånn... Det har hendt meg 2 ganger...

 

Ikke la det helt ta overhånd... Det finnes viktigere ting i livet... Amund, Yummy og alle dere andre idealister... Denne plassen kommer til å overleve uansett....

 

Takk uansett for innsatsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...