Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som kan hjelp meg å finne en Derbi GPR 125cc?

EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Denne sykkel er ikke som de du kjøper ellers, denne er som de leveres ute i europa med 26HK, mot 15 her i landet.

Alså: i norge har de begrensning på lettmc, til 15hk. Det har de ikke i utlandet. Han har derfor sikkert kjøpt den i utlandet.

7218049[/snapback]

Heh, har den mer enn 15hk er den vel strengt tatt det vi kaller trimmet, derfor ulovlig å kjøre.

Lenke til kommentar
Denne sykkel er ikke som de du kjøper ellers, denne er som de leveres ute i europa med 26HK, mot 15 her i landet.

Alså: i norge har de begrensning på lettmc, til 15hk. Det har de ikke i utlandet. Han har derfor sikkert kjøpt den i utlandet.

7218049[/snapback]

Heh, har den mer enn 15hk er den vel strengt tatt det vi kaller trimmet, derfor ulovlig å kjøre.

7222955[/snapback]

Feil. Den er ikke trimmet når den har mer en 15hk, den er bare orginal. Alle sykler som kommer til norge blir plombert ned. Det er da lov å kjøre på, bare i norge.

Lenke til kommentar

7218049[/snapback]

7222955[/snapback]

Feil. Den er ikke trimmet når den har mer en 15hk, den er bare orginal. Alle sykler som kommer til norge blir plombert ned. Det er da lov å kjøre på, bare i norge.

7223302[/snapback]

Greit, den er original, men er fortsatt ulovlig å kjøre på i Norge, og jeg regner med trådstarter bor i Norge? Han som la ut annonsen kunne godt skrevet at den var ulovlig å kjøre med i Norge, istedet for å skrive at den ikke var trimmet. Sykkelen er trimmet i forhold til hva den skulle vært i Norge burde kanskje få deg til å skjønne hva jeg mente?

Lenke til kommentar

Marti: Du kan ikke si den er trimmet, men jeg skjønner hva du mener ;)

Uansett, la oss si du bruker den på skolen, det blir kontroll; de lar deg nok bare stikke siden du har lett. De skjekker sjeldent lettsykklene på skolen. Er vel bare under 20 traller i hele norge som takler 125ccmer. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...