Zachzi Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvor finner jeg de beste "gamer" sidene. Leter etter en side hvor det står om alle spill som kommer ut. Noen som kan gi meg noen addresser ? Lenke til kommentar
propel Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 vell gamer.no er nokk ikke å anbefale...det suger Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Gamer.no suger? Hvor har du det fra? Ikke alle spill som kommer med en gang, men de har rimelig god dekning og gode omtaler! Så altså: gamer.no er tingen! :wink: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 syntes ikke de suger i utgangspunktet, men i forhold til de store som ign osv har ikke ikke serlig mye å stille med, men det er jo forstålig og da. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 http://www.isonews.com har jo en god oversikt over alle warez-releaser, dermed også spill,som kommer ut. De har ofte også en beskrivelse av spillet :smile: Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 JEg tenkte ikke på en side som isonews. Jeg vil ha en side hvor det ligger screenshots av spill som kommer ut slik at jeg kan se om de er verdt å ha... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 At gamer.no suger? Nei, de er kanskje ikke like store som endel andre, men jeg synes de får dekket det viktigste. Artiklene deres er spennende og på forumet kan man ta opp alt som er spill relatert. Jeg synes det er kjempe bra at vi nå har en norsk ordentlig side som tar seg av gaming saker. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 http://www.shacknews.com omtaler en del spill. Det Pleier som regel og være en del bilder av spill der oxo. Lenke til kommentar
non_nihil Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hva med tothegame.com? Der finner du vel det meste av kommende og aktuelle spill, samt linker til alle anmeldelser og nyheter.. Mhv Kjetil Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Gamespot.com har vel det meste får'n si.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 23:30, skrev pelokken:Gamespot.com har vel det meste får'n si.. sant.. før iallefall.. nå er gamespot blitt så over-kommersialisert og annonseplaga, samt at det kreves innlogging for og se noen screenshots og masse svada - synes gamespot suger nå.. men de var kongene før :smile: IGN er vel den beste gamer-siden vil jeg tro, spesielt når det gjelder til konsoller.. men det koster også penger.. Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Sikkert litt i seneste laget 1 Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Beste necro'en jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå