lfnsr Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Jeg har en ATI Radeon 1100 Xpress på en laptop som kjører 20-40 is FPS på Counter Strike 1.6:S Bruker Omega Driverene... Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre? Den har vært oppi 90-100 FPS før... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 TEKST MED STORE BOKSTAVER ER TEMMELIG IRRITERENDE Å LESE, OG ER IKKE NOE VI SETTER SÆRLIG STOR PRIS PÅ HER PÅ FORUMET. VENNLIGST REDIGER EMNETITTELEN TIL NOE MER BEHAGELIG (BRUK ) OG TRÅDEN NÅR ENDRINGENE ER UTFØRT. VENNLIGST IKKE KOMMENTER DETTE INNLEGGET. OG KUTT UT BUMPING! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Prøv å søk pc'en for eventuelt spyware og ad-aware da dette kan ligge og tære på prossesoren eller lignende. Ellers en 100% sikker løsning er å formatere og legge inn alle driverene så er den på topp igjen om du har hatt det før. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Prøv også å skru av eventuelt Norton Antivirus o.l. Sånt suger alle krefter ut av en PC. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor har jeg en følelse på at han aldri stikker innom her lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå