RegRot Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! jeg skal levere en rapport i morgen, og i den rapporten må jeg ha med en del bilder. Jeg lurer derfor på hvordan jeg får til å legge inn bilder i skriveprogrammet wordpad? (vet det er dårlig men har ikke andre prog) Trenger svar raskt!! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sett inn -> Objekt Men hvorfor ikke skaffe et bedre program: OpenOffice.org Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Det vet dessverre ikke. Fant det faktisk ikke ut i farten heler. Prøve OpenOffice? http://www.openoffice.org EDIT: Lomz var før meg... Endret 19. oktober 2006 av sk1rty Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 takker for svar! driver å laster ned dette nå! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 takker for svar! driver å laster ned dette nå! 7106187[/snapback] Det er bra, OpenSource er fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå