Big SturL Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men, tenkt deg litt om. Er SELVE temperaturen så viktig? Synes det er litt feil fokus idag. Så lenge prosessoren ikke throttler under noe forhold, så er det vel blanke likegyldig hvor varm den er. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Sant nok ,men syns det er veldig høy temp til og vere vannkjøling og da. Spesielt når andre får lavere temp med mere clock/vcore med luft. Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er du sikker på at Everest viser riktig? Jeg har fått mange "tyttebærtemperaturer" fra dette programmet, ble så ille at jeg avinstallerte hele greia. NB: dette er kun min egen erfaring, men å få vite at CPU-vifte kjører på 30000RPM UTEN å ha en tilkoblet gjorde meg meget skeptisk. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 hehe..det er jo sant men ja, den viser det når jeg går inn i bios kjapt etterpå og... men tenkte på dem andre temperaturene.. kjærne 1 og 2.! det er ikke dem jeg ska se på da?som er riktige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå