Gå til innhold

høy temp på cpu?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har polarflo tt blokker på gpu og cpu.har en radiator i front på 1x120mm men har vifte på 250mm i front så får masse luft rett inn i radiator.

Har og en tank på dette samt eheim 1046 pumpe.

I everest viser nå cpu 55c på max load etter 1 time i stressprime..er 100% på begge kjærnene.

Så står det cpu kjærne 1 :37c og cpu kjærne 2:36c

gpu blir aldri over 43 c load og 36 idle

noen som vet noe om dette er høyt på cpu uklokket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høyrdest noko mykje ut... Eg har same prosessoren sjølv, og har knapt vore over den temperaturen sjølv med luftkjølar (Cooler Master Ultra Vortex) - og då er prosessoren overklokka så langt han går, med ein god del ekstra Vcore.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Eg får berre opp ein temperatur for prosessoren i Everest. Akkurat no ligg båe kjernar på 100% belastning grunna Folding@Home (og har gjort det siste veka), og temperaturen vert rapportert som 48°C. Ein ettermontert temperatursensor som sit attmed prosessoren viser noko mindre, i augneblinken 40,7°C.

Eg kan tenkje meg at romtemperaturen er rundt 18°C eller noko slikt.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Høyrest rart ut, ja. Har du sjekka slike ting som at det er god nok kontakt mellom kjøleblokka og prosessoren, eller at du ikkje har for mykje kjølepasta (eller ingen kjølepasta i det heile teke)?

Det er klart, no er det ikkje alle temperatursensorar i hovudkorta som er like nøyaktige, så noko kan vel liggje der. Skal ein få målt slikt heilt nøyaktig må ein nok bruke eit IR-termometer.

Lenke til kommentar

samme romtemp her ca...hmm.!rare greier.

kan det vere noe med cpuen min tru?

har vert opp og igjen med cpuen 3 ganger på en mnd(bytta kabinett osv)

bruker arktic silver5 og følgt "goopguiden":)

skal vere akk passe med pasta der..

Er litt vanskelig og se om det har vert skikkelig kontakt pga. når jeg tar av blokka så må jeg dra den litt ned føre jeg drar den av....den setter seg noe inni h*****

Endret av amdorintel
Lenke til kommentar

Det var versjon 05.03.02 eg tenkte på, det er i alle fall her det står om problem med temperaturvisning. Men, det er nyare oppdateringar der, og desse inneheld saktens tidlegare oppdateringar.

Når det gjeld installasjonen ville eg no tru det ligg ei readme-fil med nedlastinga? Elles kan du sjekke på Epox sine nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...