Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom support - Elendig

Anbefalte innlegg

Ringte i dag Bluecom support på grunn av at jeg ikke har revers DNS på min ip adresse. Men fyren jeg snakket med hadde ikke PEILING. Brukte lenge på å forklare han at linjen fungerte fint men at jeg manglet revers dns, noe jeg har min tvil om han vet hva er. Han maset og maset på at jeg skulle koble PC`en direkte i modemet, noe som så klart ikke vil løse problemet med at jeg mangler revers dns. Hvordan kan jeg komme i kontakt med noen i Bluecom som vet hva de snakker om? Blir så irritert. Om de ikke klarer å løse problemet innen rimelig tid så kommer jeg til å bytte leverandør.

Til slutt ga han meg telefonnummeret til noe som vist nok skulle være deres teknikere, men som viste seg å være betal support, som så klart ikke kan gjøre noe arbeid på Bluecom sine DNS servere.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høyres kjent ut. Sist eg var plaga med supporten der snakka eg med ei dame som ikkje viste forskjell på pop3 og pop-up.... Måtte forklara det til dama. (Kanskje eg skal senda rekning til bluecom, kurs er dyrt..)

Ganske godt gjort av supportpersonell å blanda inn pop-up når det er snakk om feil med epost.

Etter at Catch blei bluecom og ventelo så har supporten gått rett i dass. Fra svar i løpet av få sekund til ventetid som får meg til å savna NGT. Og så kan ikkje dei som tar telefonen det dei driv med.

Går budet mitt på ny leilighet inn så kjem eg garantert til å bytta leverandør i samme slengen!

Lenke til kommentar
Bruk denne linken: http://gulesider.no/gs/categoryList.c?q=Ventelo, trykk på "Ring Gratis" og snakk med dem til du får deg over til de som kan litt mer, fordelen er jo at du ikke betaler for praten

7105705[/snapback]

Genialt! Da kan jeg sitte i kø så lenge jeg vil uten å betale noe! Sist satt jeg over 20 minutter i kø. Da er det jo bare å ringe til jeg får snakke med noen som har peiling.

Lenke til kommentar

bluecom har slått NGT i horribel kundesupport.

Nettet her var ustabilt, og nesten nede, eller nede mesteparten av tiden...

Ringer, først sitter jeg 20 min i kø, så når jeg endelig får kontakt med en jernedau fyr, så må han ha hjelp med nesten en gang, for han skjønner ikke hva som står på skjermen...

Jeg satt tilsammen tre kvarter i telefonen, men han var bare i andre enden i 10 min, han måtte spørre om hjelp hele tia.

og han fikk det ikke til, så jeg la på.

En uke eller to senere, skulle være noe oppdateringer elns på sentralen våres.

Alle andre leverandører oppi her hadde varslet kundene sine om dette.

jeg sitter her og er avhengig av å ha nettet oppe, og plutselig så er det nede. restarter det som er å restarte, emn fremdeles ikkenoe nett.

Ringer så support, prater med enda en jernedau idiot, som heller ikke skjønte noe av hva som sto på skjermen. Fikk han til å sende meg over til noen med litt mere makt, og fikk vite at det var nedetid på linja, pga oppgradering elns på sentralen.

Væta han fikk huden full.

Når de ikke en gang greier å gi beskjed om nedetid på linja, som alle andre ISP-er i området hadde gitt beskjed om, er det noe galt.

Møter jeg på en idiot på kundeservice en gang til, kommer jeg til å skifte ISP ASAP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...