Vestlivegen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! kan noen si meg noen bra hjemmelagde bombe oppskrifter.. hvor dere kjøper det man trenger.. inngrediensene og slike ting?? plumbo bombe kan jeg.. sprenger postkasser og søplebøtter hele tida! hehe går det ann å få en plumbo bombe til å lege litt flammer? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Du hørtes utrolig irriterende ut... Ødelegging av postkasser er herverk. Endret 19. oktober 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Bror min bor i Østliveien. Du er herved notert som hovedmistenkt i saken. Endret 19. oktober 2006 av cbs77 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hmm, en venn av meg lærte i naturfagen og lage fluebomber eln,, kraftige greier som detonerer hvis en flue lander og lignende:P eller så kan du jo feste flinten på en lighter til fjernen på lightern og varme den opp med enannen lighter, til den er rødlignende, og så pælme inn ivegg *massemasse gnister* Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bror min bor i Østliveien. Du er herved notert som hovedmistenkt i saken. 7105366[/snapback] Han burde kanskje tenkt seg bedre om før han postet noe slikt på diskusjon.no? Halligdal e vel ikke en så stor plass, så det burde vel ikke være vanskelig å finne ut mer om han ut fra profilen hær? Til trådstarter, du burde heller begynne å sprenge gamle pcer. Det er mye bedre Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tenker at jeg gjør mitt bidrag til å skåne naboenes postkasser ved å stenge tråden. Dette er ikke leketøy. Og så må vi ikke glemme at det var brudd på treordsregelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg