HarIngenIdeerTilBrukernavn Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Etter at jeg kjørte et "Launch Analysis" program på .exe filen til et spill, kræsjet PCen min og nå får jeg ikke started Windows. Kommer til en svart skjerm hvor det står "Feil på disken". Prøvde å boote fra Windows CDen, men det gikk heller ikke (henger seg opp etter teksten "kontrollerer maskinvarekonfigurasjon"). Koblet til en annen harddisk for å sjekke om det gikk å boote fra Windows CDen der, og det gikk, så det er tydelig at problemt er harddisk relatert. Men det store spørsmålstegnet er at jeg har kjørt to harddisk tester, og begge sier at harddisken fungerer som den skal (?). Men det gjør den altså ikke. Så her er hva jeg lurer på: 1) Om det er harddisk driveren som er skadet, skulle jeg ikke forsatt kunne boote fra Windows CDen? 2) Hvis det er et driverproblem, er det mulig å løse dette når jeg ikke kommer inn på Windows? 3) Hva annet kan det være som forårsaker dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå