levlex Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er du en av dem som savner de gamle hustelefonene? Nå kan du få en som trådløs håndfri. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ganske tøft må jeg si. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare vær obs på at telefonrøret mangler ledning og du derfor kan se en tanke gal ut, der du står og snakker for deg selv i et gammelt telefonrør. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har en slik, men ikke trådløs. Kobler telefonrøret til mobiltelefonen og bruker den som handsfree. Kan brukes til å høre på musikk med også Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vel, Det finnes også trådløse komplette telefoner som man kan få kjøpt i dag! http://www.sparkfun.com/commerce/product_i...products_id=287 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ikke noe er som å ha klassisk ringelyd på selve mobilen, også dra den der ut av frakken når det ringer. men jeg tror jeg da hadde gått for ledning for å gi den ekstra effekten Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har klassisk ringelyd. En vanlig ringeklokke, slik det var på de gamle sveivetelefonene Ledningen er bare i veien, vil tro trådløst er bedre, men hvor gjør du av telefonrøret når du ikke bruker det? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 innsydd oppheng i frakken? nå er jeg fan av jakker med store innerlommer så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg