Vu-caN Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg fikk meg ngt her om dagen, og de kom med en adslrouter. Jeg har en trådløs router som jeg er fornøyd med fra før av, men jeg må likevel gå gjennom adslrouteren til ngt. Problemet er da at jeg ønsker å forwarde porter slik: ngtspeedtouch --> dlinktrådløs-->minpc/andre pc-er. Jeg åpner da portene i speedtouchrouteren direkte til en pc, og sjekker at det fungerer. Deretter endrer jeg mine instillinger slik at de går til dlinkrouteren istedenfor en pc. Og i dlinkrouteren forwarder jeg den samme porten til min pc. Men jeg får ikke dette til å fungere likevel. Torrents går bl.a. veldig tregt. Er det noe jeg ikke har fått med meg? En liten knapp\instilling jeg må gjøre som jeg ikke helt har forstått? Noen som har vært borti dette problemet og klart å fikse det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 skal da være enkelt, men jeg koblet bare routeren/modemet inn i switchen (en lanport) på router to slik at nettet ble delt mens jeg slapp å route to ganger =) Evt er det bare å forwarde fra ngtrouteren til dlinkrouteren sin ip, og så derfra til din pc. Evt sette ngt routeren i bridged modus, noe som du finner haugevis av guider for å gjøre, bare å søke her på hw.no eller google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå