tjuddi Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 hvis jeg oppretter en adresse på min konto hos NGT med et tullenavn, kan noen finne min ident da? eller åssen skaffer jeg meg en e-mail adresse som ingen kan finne minn identitet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 21:06, skrev tjuddi:hvis jeg oppretter en adresse på min konto hos NGT med et tullenavn, kan noen finne min ident da?eller åssen skaffer jeg meg en e-mail adresse som ingen kan finne minn identitet? Det kommer jo ann på hvem som vil spore deg det, gjør du noe kriminelt så kan politiet få utlevert navn og adresse av NGT, f.eks hotmail logger IP-en når du mailer så du må i såfall bruke noen anonymiseringstjenester. men hva er det du skal bruke den til i og med det skal være så hemlig? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Med mindre du selv røper at det er "du" som eier kontoen, eller NGT røper noe, så er det bortimot umulig å finne ut hvem som står bak email-adressen. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 jeg skal fortelle noen at de er loooosers på et forum men er redd at de kan finne min ident da jeg kjenner dem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 21:14, skrev tjuddi:jeg skal fortelle noen at de er loooosers på et forum men er redd at de kan finne min ident da jeg kjenner dem. De kan nok kanskje finne deg via IP-en din, du kan jo lage deg et frisurfabb kun til formålet. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 ellers kan jeg opprette en adresse til deg på fullifaen.com f.eks [email protected] Så kan vi slette kontoen når du er ferdig :-> :-> Ta kontakt dersom du vil det :wink: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Her er det mye fint å velge mellom. Du trenger ikke oppgi noen personlige opplysninger så du blir helt anonym. Det er eventuelt kun ip-adressa som kan spores tilbake til deg, men den tror jeg det bare er politiet som kan kreve hvis du gjør noe kriminelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå