Boralis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke hva årsaken er til at de ønker å innføre dette,men er årsaken at det er problemer med forfalskninger så skjønner jeg dem, dette fordi det er strenge regler og lett å miste sjenkebevidningen. Husk at når de har sluppet inn noen som er for unge,så er det deres annsvar selv om vedkommende lurte dem med falsk id . Lenke til kommentar
Mow Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Tviler sterkt på at de kommer til å innføre dette. Vil bli for tåpelig om vi som ikke har råd til førerkortet ikke slipper inn. Og pass koster litt for mye for sånne som meg, som ikke reiser utenlands Endret 20. oktober 2006 av Mow Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke hva årsaken er til at de ønker å innføre dette,men er årsaken at det er problemer med forfalskninger så skjønner jeg dem, dette fordi det er strenge regler og lett å miste sjenkebevidningen.Husk at når de har sluppet inn noen som er for unge,så er det deres annsvar selv om vedkommende lurte dem med falsk id . 7109180[/snapback] Snekker'n har rett: Helgens episode på Beverly er skrekkscenariet for alle i utbransjen. Da hadde en 16-åring kommet seg inn på Beverly og fått kjøpt øl. Moren til gutten slo alarm og Beverly risikerer nå å få skjenkebevillingen inndratt en periode. En 16-åring med brorens bankkort og et fuzzy lite bilde som kan være hvem som helst, kan bety at et sjenkested taper flere ukers omsetning. Det kan være nok til å ødelegge økonomien for et lite utested. Her er det ikke utestedene som er dumme og vrange, men lovverket som gir urimelige konsekvenser ved gjesters bruk av falsk leg. Dumt for de lovlydige, som så ofte ellers, men sånn er det altså... Geir Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 lappen er jo ikke billig, er heller ikke pass heller... og alle har jo et bankkort... Det som irriterer meg, er at på førerkortet står det 1988.01.12 jeg er født 12.01.88 men det står på mongoform på førerkortet mitt, og slike dørgorillaer skjønner ikke slikt... dessuten måtte politiet le av dørgorrilaen, da han mente jeg hadde falsk legg... Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 lappen er jo ikke billig, er heller ikke pass heller... og alle har jo et bankkort... Det som irriterer meg, er at på førerkortet står det 1988.01.12 jeg er født 12.01.88 men det står på mongoform på førerkortet mitt, og slike dørgorillaer skjønner ikke slikt... dessuten måtte politiet le av dørgorrilaen, da han mente jeg hadde falsk legg... 7126106[/snapback] Ja, gud forby at dørvakter som meg dobbeltsjekker for å være sikre, hva skal man egentlig med skjenkebevilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå