Mathis Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 La denne posten under overklokkingstråden.. men var litt lite trafikk der, så det ut til. Så prøver meg her, og håper jeg får noen svar, før tråden min blir brent Lurer på om dette kortet, ett MSI K8N NEO4-FI nForce4 Ultra, vil kunne fungere fint med dette minnet og dette cpu'en? Hvordan vil det evnt fungere med overklokking? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) La denne posten under overklokkingstråden.. men var litt lite trafikk der, så det ut til. Så prøver meg her, og håper jeg får noen svar, før tråden min blir brent Lurer på om dette kortet, ett MSI K8N NEO4-FI nForce4 Ultra, vil kunne fungere fint med dette minnet og dette cpu'en? Hvordan vil det evnt fungere med overklokking? 7105067[/snapback] Har det hovedkortet, fungerer veldig fint. Men viftelyden på kortet er veldig høy, og du blir fort irritert! Cpuen og ramen skal virke, det er ddr ram og 939 cpu. Så det burde funke, hvist ikke hket takler PC-4000, tar iallefall pc3200. Men hvist du ikke har det hket, eller har tenkt til å kjøpe det. Ikke kjøp, eller bytt viften på hket. Endret 19. oktober 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå