Bjørnli Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 pappa har en dell optiplex gx270 maskin her, de 2-3 siste dagene har den begynt å slite. den "skrur" seg av...hører pcn går og alt, men plutselig blir skjermbildet borte, akkurat som den går i dvalemodus liksom. må holde inne svenskeknappen(powerknappen) og starte maskina på ny, så funker det litt og så plutselig skjer det igjen. noen som vet hvorfor dette skjer og noen som har en løsning på dette? (er ikke skjermen det er noe galt med nei, testet med min skjerm) Lenke til kommentar
rankine Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 AKKURAT det samme prolemet har jeg, utrolig irriterende! Du kan jo prøve å oppdatere driverne på grafikkortet, men funka ikke på meg. Jeg har fått et tips om at du kanskje må oppdatere chipsetdriverne. Har ikke rukket å teste ennå. Det kan hende at grafikkortvifta er fylt igjen med støv og at kortet blir for varmt. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 sjekka for støv, men får kjøpe meg en ny boks med trykkluft:P få vekk absolutt alt... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hårføner holder i lange baner. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 har prøvd ny harddisk nå, bedre forklaring av problem : den shutter delvis ned, akkurat som hd og cpu vifte skrus av omtrent, blir tyst..men powern lyser og psu surrer og går... kan være skjermkort, cpu, eller ram, eller enda værre, hk..uff, noen som har noen superduper gode tips? ser ut til at det blir ny maskin ja, menmen Lenke til kommentar
rankine Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg klarte ikke å fikse problemet så jeg endte opp med ny PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå