Gå til innhold

Er samsung 172T på vei ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer Samsung 152S, denne har analog inngang, men samme gode teknologi som den større Samsung skjermen vel?

Skal være 25ms ifra på-til-på...

Det er vel en god skjerm det?

Se ellers min andre tråd angående 152S:

her

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-06 21:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-06 23:33, skrev mad_arab:

152S er eldre. 172T, 181T og 191T er basert på samme teknologi, og de er ganske overlegne konkurrentene på de fleste områder. Vil sterkt anbefale en av disse, selv om de eldre samsung skjermene sikkert er greie nok, hvorfor kjøpe noe eldre og dårligere?

Ehm, er trots alt snakk om en god del penger...

Og 152S, er dere sikker på at det er den "gamle" teknologien, og ikke den nye? De ser jo helt like ut...(!)

Hva med 172 B, er den "ny"?

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-07 15:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-06 23:33, skrev mad_arab:

152S er eldre. 172T, 181T og 191T er basert på samme teknologi, og de er ganske overlegne konkurrentene på de fleste områder. Vil sterkt anbefale en av disse, selv om de eldre samsung skjermene sikkert er greie nok, hvorfor kjøpe noe eldre og dårligere?

Hva er forsjellen på disse tre moddellene da? Er jo masse modeller fra samsung ute, er alle like bra. Er mye med over 6000 synes jeg og de har jo en modell som ikke koster mer enn 5000. 171S tror jeg det er. En 17".

[ Denne Melding var redigert av: svortevik på 2002-11-07 15:50 ]

Lenke til kommentar

Skärmen som utvecklar sig efter dina behov!

SyncMaster 152 & 172 serien kombinerar maximal prestanda med extremt slim och nytänkande design. Skärmen är ledad på två ställen - vid foten och vid skärmen - vilket ger dig frihet och möjlighet att ställa in den ergonomiskt riktigt och skapa en arbetsplats helt efter dina behov.

---

Betyr dette ikke at de har samme teknologi da?

Dette sto på Samsung Sverige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...