Steina Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det noen som er der nå? Er det egentlig noe liv der? Har iallfall sett veldig dødt ut ifra utsiden, alle de gangene jeg er på rånetur rundt om i Steinkjer. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Var fullt av liv i går. Men dette lanet ble en skuffelse. Underholdningen var dårlig, Sec-crew og han nordlendingen kom hele tiden med patetiske forsøk på å være morsomme. Sett bort i fra noen små øyeblikk så var compoene ekstremt kjedelige. De klassiske drikke- og spisecompoene var jo helt tamme. Altså, drikke en colaboks liggende og spise noen epler? Hva skjedde med spiseogdrikkemyesomfaenogspyutovergulvet? De var også dårlige med å gi info angående gamecompos osv. Dårlig med info på hjemmesiden var det også. Det eneste store positive med dette lanet var at kinosalen i Huset(tidligere kjent som Studenten) viste seg å fungere ypperlig til LAN, pluss at jeg vant litt penger i WC3-compo. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Var fullt av liv i går. Men dette lanet ble en skuffelse. Underholdningen var dårlig, Sec-crew og han nordlendingen kom hele tiden med patetiske forsøk på å være morsomme. Sett bort i fra noen små øyeblikk så var compoene ekstremt kjedelige. De klassiske drikke- og spisecompoene var jo helt tamme. Altså, drikke en colaboks liggende og spise noen epler? Hva skjedde med spiseogdrikkemyesomfaenogspyutovergulvet? De var også dårlige med å gi info angående gamecompos osv. Dårlig med info på hjemmesiden var det også. Det eneste store positive med dette lanet var at kinosalen i Huset(tidligere kjent som Studenten) viste seg å fungere ypperlig til LAN, pluss at jeg vant litt penger i WC3-compo. 8059441[/snapback] det er jeg enig med deg i. den ordinere cola compoen var ikke der en gang, en liten cola box. trodde det var noe mye medre enn det der. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Blir det nå fler LAN på Steinskjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå