Gå til innhold

100GB HDD snart til 360?

Brakara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nesten lure på hva nytten er med en 100GB harddisk til xboxen, foruten å han en harddisk å putte spill på om man velger å chippe :p

7104788[/snapback]

Det kommer TV episoder til live

7105115[/snapback]

Vil dette koste noe spesielt? Eller blir det å betale noe jeg "bare" trenger å skru på tv'n for å få uten noen ekstra kostnader?

Lenke til kommentar
Må nesten lure på hva nytten er med en 100GB harddisk til xboxen, foruten å han en harddisk å putte spill på om man velger å chippe :p

7104788[/snapback]

7105115[/snapback]

Vil dette koste noe spesielt? Eller blir det å betale noe jeg "bare" trenger å skru på tv'n for å få uten noen ekstra kostnader?

7107407[/snapback]

tviler på at TV episoder og filmer osv blir gratis ;) selvfølgelig blir det kanskje noe av det som blir gratis da.

Lenke til kommentar

7104788[/snapback]

7105115[/snapback]

7107407[/snapback]

tviler på at TV episoder og filmer osv blir gratis ;) selvfølgelig blir det kanskje noe av det som blir gratis da.

7110871[/snapback]

Tror jeg holder meg til TV'n da, derimot er det jo litt mistenkelig at den her nede hos meg døde igår. Konspirasjon! :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...