carl-kr. Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) hei! har tenkt å kjøpe meg en ipod. jeg har tenkt mest på denne 30gb`en. jeg blir litt forvirret av de forskjellige typene.på noen står det "video" og på andre ikke? hav er forskjellen? hvor anbefaler dere å kjøpe? ser at it24.no er billigst,men jeg ser også at butikken har fått mye kritikk. jeg er helt blank på mp3 spillere så jeg må bare forhøre meg litt hær mvh carl Endret 19. oktober 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kjøp heller Creative Zen Vision:M 30 GB... Det er den garantert beste! Lengre garanti, teknisk bedre, større skjem dog litt større i seg selv.... Kjøp på NetShop! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 bestilte ipod video 30gb fra it24.no igår kveld blir sikkert bra. måtte bare bestemme meg for noe. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ganske nettopp handla en fra qxl jeg også, gleder meg villt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå