Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var ute i garasjen i går og så at jeg hadde litt grillnetting til overs fra et tidliggere proskjekt. I og med at jeg har gjort ALT i (lille) broren min sin PC tenkte jeg at han ikke hadde noe i mot at jeg fikset litt til på den. -Jø tøffere, jo bedre (for han). Kabinettet er et Cooler Master Cavallier 3 (sølv) Bildene sier vel sitt: Og et bilde av slik det ser ut "i praksiss"... Setter stor pris på tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fytti katta så fet det der var! terningkast 6 fra meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fytti katta så fet det der var! terningkast 6 fra meg! 7104406[/snapback] Takker så mye, Stian. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var jo en fancy detalj som var langt fra original, men ble jo ganske bra men overall look'en på kabinettet kan jeg ikke si var noe å skryte av, gummilista trekker spesielt ned! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Holder den blå kjøleribba på å dette av? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Holder den blå kjøleribba på å dette av? 7105533[/snapback] Haha er det mulig, aldri vært over en zalman chipsettblokk? Er jo pga. han ikke har gidder å fått selve blokka helt i vinkel eller så er det plass det står i. Hva har dette med modden å gjøre foresten? Endret 19. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Holder den blå kjøleribba på å dette av? 7105533[/snapback] Har en følelse at det står litt skått fordi det ikke er plass ved skjermkortet. Hvis det ikke er på grunn av det bør noen ta frem skrutrekkeren og skru litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg kan med trygghet si at den blå chipsett-kjøleren ikke holder på og dette av. Den er GODT MONTERT. Den er litt på skrå for at den ikke skal støyte borti skjermkortet. Men den kjøler like bra forde. Det var ikke noen hurtig installasjon. Her ble den justert ned til millimeteren før den ble omhyggelig plassert på chipsettet. Endret 19. oktober 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
axelh Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 kan jeg spørre hvor du kjøpte den svarte listen der? trenger noe lignende til mitt gamle kabinett.... takk på forhånd! Axel Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mener bestemt at du kan finne slike lister på www.microplex.no Lenke til kommentar
axelh Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mener bestemt at du kan finne slike lister på www.microplex.no 7118890[/snapback] er ikke det bare sånne tynne dekorasjonslister da? trnger litt tykkelse da jeg skal dekke over litt bulker osv... Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mener bestemt at du kan finne slike lister på www.microplex.no 7118890[/snapback] er ikke det bare sånne tynne dekorasjonslister da? trnger litt tykkelse da jeg skal dekke over litt bulker osv... Axel 7119528[/snapback] Den lista der fulgte med et window kit, glassmerster'n har et bredt utvalg i gummilister Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Joda, Problemet er bare at monteringskittet er laget spesielt for den lista. Altså; Med en tynnere liste vill kanskje ikke vinduet passe. Sitter å vurderer å ta av lista på mitt og kjøpe plexiglass og montere sånn som Klekkus osv har gjort dette Lenke til kommentar
axelh Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 takker for alle svar! da blir det en tur til glassmesteren på mandag... Axel Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hmmm... ble ikke så dumt d der da ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hmmm... ble ikke så dumt d der da ... 7123021[/snapback] Synes ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå