Gå til innhold

Splinter Cell til 360 1080p

nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hinder på veien. Plasser hvor det bremser opp litt.

Eks.: En kabel frakter 100kb/s, men uttaket støtter ikke mere en 75kb/s.

Kunne du forstå den?

7104430[/snapback]

Skjønner du mener at noe bremser, men hvor er det du mener hinderet er? Beklager hvis jeg er treg i avtrekkeren i dag, men tok ikke helt denne. :)

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Jeg har allerede fått meg double agent og kjører dette i 720p på HD-tv'n min, har ikke merka noe til disse såkalte frame drops'a.. Å ja, jeg er utrolig følsom for det.. Tror derfor det meget mulig klarer 1080p :)

7107892[/snapback]

Det hørres jo kjempebra ut. Eg reknar med at spelet treff postkassen min straks!
Lenke til kommentar
Jeg har allerede fått meg double agent og kjører dette i 720p på HD-tv'n min, har ikke merka noe til disse såkalte frame drops'a.. Å ja, jeg er utrolig følsom for det.. Tror derfor det meget mulig klarer 1080p :)

7107892[/snapback]

er det et oppdrag det merkes veldig, så er det på skipet

fortsatt fra det, svært sjelden

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt ser spillet langt fra like bra ut på en vanlig tv. Gamereactor sin anmeldelse gidde spillet pluss for å se helt nydelig ut på HD-tv, mens de gidde minus for at det ikke så veldig bra ut på vanlig tv.. Deilig å ha HD-tv i disse dager :D

Lenke til kommentar

7107892[/snapback]

er det et oppdrag det merkes veldig, så er det på skipet

fortsatt fra det, svært sjelden

7110391[/snapback]

Jeg merket da ingenting fps drops på skipet.. :hmm:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...