Feltherre Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei Asus A7TC Har sett litt på denne bærbare pcen og lurer på om dette er et bra valg.Pcen vil bli brukt til diverse tunge spill,og litt 3D modelering. Setter pris på inspill Er åpen for andre forslag. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skjermkortet er av typen med Turbo-cache (en del av minnet er delt med systemminnet) Så om du er ute etter det beste av det beste er den ikke det. Men en kraftig maskin er det. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Om 17"-skjerm er greit så er denne et bedre valg etter min mening: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_9400_1 fjern all ekstragaranti, sett i beste batteri og beste skjermkort, koster ikke så mye mer, men 3D-ytelsen er vesentlig bedre. Eks 3Dmark05: denne ca 6500 poeng, asusen du ser på greier omkring 3500. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Det ble jo litt dyrer tilslutt,men ser ut som en skikkelig pc. Lenke til kommentar
defensor Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kjempe mange dårlige laptoptilbud. De beste tilbudene er der man kan velge komponenter selv syntes jeg. Hvis ikke du er ute etter noe helt spesiellt da... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) helt spesielt trenger jeg vel ikke,men vil ha en pc som jeg kan ha en stund Noe i den klassen Endret 22. oktober 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Et tips:Ikke kjøp bærbar med AMD prosessor! De bråker sinnsykt mye og bruker sinnsykt mye batteri. Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Et tips:Ikke kjøp bærbar med AMD prosessor! De bråker sinnsykt mye og bruker sinnsykt mye batteri. Mvh pcpcpc 7125836[/snapback] Nja, varierer mye, finnes endel gode AMD-bærbare med godt batteri (eks acer 5102 og compaq nx6325 som begge greier godt over 4 timer og støyer lite), eller acer 5043 som en kompis av meg har, støyer lite Men generelt finnes det endel dårlige modeller, spesielt blant HP og PB sine AMD-baserte. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Et tips:Ikke kjøp bærbar med AMD prosessor! De bråker sinnsykt mye og bruker sinnsykt mye batteri. Mvh pcpcpc 7125836[/snapback] Har aldri hørt om dette problemet, har du opplev dette selv? De AMD prosessorene som jeg har prøvd er ikke lagt spessielt mye støy Endret 22. oktober 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Et tips:Ikke kjøp bærbar med AMD prosessor! De bråker sinnsykt mye og bruker sinnsykt mye batteri. Mvh pcpcpc 7125836[/snapback] Har aldri hørt om dette problemet, har du opplev dette selv? De AMD prosessorene som jeg har prøvd er ikke lagt spessielt mye støy 7126642[/snapback] Jeg har ikke hvert borti det, nei, men faren min jobber med pc så jeg har spurt han. Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
defensor Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Et tips:Ikke kjøp bærbar med AMD prosessor! De bråker sinnsykt mye og bruker sinnsykt mye batteri. Mvh pcpcpc 7125836[/snapback] Har aldri hørt om dette problemet, har du opplev dette selv? De AMD prosessorene som jeg har prøvd er ikke lagt spessielt mye støy 7126642[/snapback] Jeg har ikke hvert borti det, nei, men faren min jobber med pc så jeg har spurt han. Mvh pcpcpc 7126842[/snapback] Faren din jobber med pc, derfor bråker amd? : ) Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Faren din jobber med pc, derfor bråker amd? : ) 7126873[/snapback] Nei! :!: :!: Han har testet ganske mange prosesorer så derfor vet han at AMD bråker mye. :!: Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Prosessorer er (tilnærmet) lydløse. Viftene som kjøler dem kan lage lyd. Hvor mye lyd de lager er avhengig av konstruksjonen på kabinettet og vifta i seg selv, derfor kan du ikke sette ett skille mellom de forskjellige prosessormerkene, det er pc-produsenten du må gå etter (og selvfølgelig varierer det fra modell til modell fra hver enkelt produsent). Derfor er det å si at AMD = støy og dårlig batteritid en ganske grunnløs påstand. Endret 22. oktober 2006 av ventle Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Prosessorer er (tilnærmet) lydløse. Viftene som kjøler dem kan lage lyd. Hvor mye lyd de lager er avhengig av konstruksjonen på kabinettet og vifta i seg selv, derfor kan du ikke sette ett skille mellom de forskjellige prosessormerkene, det er pc-produsenten du må gå etter (og selvfølgelig varierer det fra modell til modell fra hver enkelt produsent). Derfor er det å si at AMD = støy og dårlig batteritid en ganske grunnløs påstand. 7127399[/snapback] Bra oppsummering, men enekelte prosessorer lager lettere varme enn andre og vil derfor oppleves som mer støyende. Dette gjelder mest sempron og celeron m dog. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Prosessorer er (tilnærmet) lydløse. Viftene som kjøler dem kan lage lyd. Hvor mye lyd de lager er avhengig av konstruksjonen på kabinettet og vifta i seg selv, derfor kan du ikke sette ett skille mellom de forskjellige prosessormerkene, det er pc-produsenten du må gå etter (og selvfølgelig varierer det fra modell til modell fra hver enkelt produsent). Derfor er det å si at AMD = støy og dårlig batteritid en ganske grunnløs påstand. 7127399[/snapback] Bra oppsummering, men enekelte prosessorer lager lettere varme enn andre og vil derfor oppleves som mer støyende. Dette gjelder mest sempron og celeron m dog. 7127422[/snapback] Helt riktig! Det var slik jeg mente det! Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Prosessorer er (tilnærmet) lydløse. Viftene som kjøler dem kan lage lyd. Hvor mye lyd de lager er avhengig av konstruksjonen på kabinettet og vifta i seg selv, derfor kan du ikke sette ett skille mellom de forskjellige prosessormerkene, det er pc-produsenten du må gå etter (og selvfølgelig varierer det fra modell til modell fra hver enkelt produsent). Derfor er det å si at AMD = støy og dårlig batteritid en ganske grunnløs påstand. 7127399[/snapback] Bra oppsummering, men enekelte prosessorer lager lettere varme enn andre og vil derfor oppleves som mer støyende. Dette gjelder mest sempron og celeron m dog. 7127422[/snapback] Helt riktig! Det var slik jeg mente det! Mvh pcpcpc 7127521[/snapback] javel,da fikk vi klart opp dette.Har litt lyst på AMD prossor siden jeg har god erfaring med de.Men Intel er bra det og. Endret 24. oktober 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå