robiwan Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvor mye bør jeg regne med å betale for ca. 2 m^2 MDF ferdig oppkuttet i seks plater? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har ikke peiling, er vel forskjel på prisene så hør heller med nermeste trehandler da Kan hende noen fra forumet vet en ca pris da Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Kan hende noen fra forumet vet en ca pris da 7105082[/snapback] Det var det jeg hadde håpet på da Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 for mdf som er ca 15 mm tykk koster det ca 100 kroner for en kvm, dette er hvertfal prisen på veggplater. jeg ville ikke tru prisene er noe dyrere på hele plater. hele plater er da antagelig 240 x 120. hvis du skal ha det kappet opp så er veldig ofte en gjerdesag på utsalget. slik at du kan kappe det opp der. eller så kan du høre med de som jobber der og så fikser de det gratis, sånn hvis du er litt usikker på bruk av gjerdesag el. mvh tømrer magne Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg betalte under 700,- for denne benken, ferdig oppkappa. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg betalte under 700,- for denne benken, ferdig oppkappa. 7118275[/snapback] Hmmm.. Det var jo ikke så ille. Hvor var det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Montèr Og nei, veldig fornøyd med den prisen. Ble litt vanskelig å forklare hvordan jeg ville ha det, men det gikk til slutt. Men den ble for kort Jeg hadde bare mål chassiet til forsterkeren, glemt å reine me kabler og tilkoblinger :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå