Gå til innhold

Hvordan i Hel**te kan Gothic 3 ha blitt anmeldt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Det går vel an å skrive som et mer sivilisert menneske enn du gjør der.

 

2. Dagbladet og VG har ikke gitt ut noen anmeldelser à la de Gamer.no skriver. DB og VG skriver bare korte artikler som raskt oppsummerer spillet - før de har gått gjennom det. Gamer.no gjør en mer grundig jobb, og kommer med en mye lengre omtale.

 

3. Gamespot, IGN og Gamespy har ikke fått spillet, rett og slett fordi spillet enda ikke har kommet ut i USA. Det kommer ikke før sent i november der, mens det kom ut 13. Oktober i Europa.

Lenke til kommentar
Dagbladet ga selvfølgelig gothic 3 seks i terningkast (fordi de er dumme) mens VG ga det 4. Hvordan har disse amatørene fått tak i gothic 3 før gamespot, IGN, Gamespy og gamer.no? Synes det er veldig merkelig...

7103851[/snapback]

 

Vi fikk det tilsendt fra utgiveren JoWood en uke før release. Det er ikke mer merkelig enn det.

7106768[/snapback]

 

Jobber du i Dagbladet?

Lenke til kommentar

Siden det var jeg som skrev anmeldelsen i DB skal jeg svare deg på dette. Det er faktisk ikke så vanskelig. Det hele gikk omtrent som følger:

 

Frode: Hei XXXX. Har du fått kode på Gothic 3? Vi må få det litt tidlig for å rekke mye spilling før release. Hadde jo vært greit med en anmeldelse den uken det kommer.

Mann hos Atari (på svensk): Nå var du heldig. Den kom akkurat inn døren. Sender den til deg med en gang så har du ihvertfall to uker på deg.

Frode: Tusen takk.

 

Verre er det ikke. Vi kjenner utrolig nok de som gir ut spillene, og de har en merkelig tendens til å få spillene før lansering. Jøss. Når det gjelder USA så har andre påpekt det over. Gothic 3 er utviklet i Europa, og for hele serien har alltid Europa vært hovedfokus.

 

Det er også fascinerende at noen her inne har full oversikt over hva jeg spiller og hvor mye jeg spiller før jeg anmelder. Ikke dårlig :thumbup:

Lenke til kommentar
Dagbladet ga selvfølgelig gothic 3 seks i terningkast (fordi de er dumme) mens VG ga det 4. Hvordan har disse amatørene fått tak i gothic 3 før gamespot, IGN, Gamespy og gamer.no? Synes det er veldig merkelig...

7103851[/snapback]

 

Vi fikk det tilsendt fra utgiveren JoWood en uke før release. Det er ikke mer merkelig enn det.

7106768[/snapback]

 

Jobber du i Dagbladet?

7111074[/snapback]

 

Han jobber i VG, det er han som har skrevet omtalen av Gothic 3 der.

Lenke til kommentar
Siden det var jeg som skrev anmeldelsen i DB skal jeg svare deg på dette. Det er faktisk ikke så vanskelig. Det hele gikk omtrent som følger:

 

Frode: Hei XXXX. Har du fått kode på Gothic 3? Vi må få det litt tidlig for å rekke mye spilling før release. Hadde jo vært greit med en anmeldelse den uken det kommer.

Mann hos Atari (på svensk): Nå var du heldig. Den kom akkurat inn døren. Sender den til deg med en gang så har du ihvertfall to uker på deg.

Frode: Tusen takk.

 

Verre er det ikke. Vi kjenner utrolig nok de som gir ut spillene, og de har en merkelig tendens til å få spillene før lansering. Jøss. Når det gjelder USA så har andre påpekt det over. Gothic 3 er utviklet i Europa, og for hele serien har alltid Europa vært hovedfokus.

 

Det er også fascinerende at noen her inne har full oversikt over hva jeg spiller og hvor mye jeg spiller før jeg anmelder. Ikke dårlig :thumbup:

7111174[/snapback]

 

Hvorfor prøver du deg på sarkasme? Det var et relevant spørsmål jeg stillte; hvorfor har dere fått spillet før alle andre. Det er også relevant at altfor mange spill får 6 eller 5 uten særlig god grunn. Det KAN faktisk virke som om noen anmeldere enten bare har prøvd en demo eller bare spillt i 1 time, og blitt fortryllet av spillet. Og hvor mange spill er det vel ikke som har flott grafikk og flott førsteinntrykk som egentlig viser seg å være middelmådige? (Oblivion, Quake 3, Doom 3).

Lenke til kommentar

Vel, mad-hatter. Hvis du ikke kaller folk dumme eller amatører, eller hinter om at man ikke er ekte spillanmeldere får du helt sikkert ikke sarkastiske svar heller. Hold deg til normal takt og tone, så får du positive svar også. Det er i grunnen ikke veldig rart at spillanmeldere får tilsendt eksemplarer før spillet blir gitt ut, at de andre du nevnte ikke har skrevet en anmeldelse enda kan ha flere årsaker. :D

Lenke til kommentar
Middelmådige spill, også kommer du med Oblivion som eksempel? Uenig!

7112526[/snapback]

Ok. Oblivion hadde god teknikk, akkurat som Doom. Når man tar bort teknikken, sitter man igjen med et repeterende gameplay, hvor man skal lukke enormt mange ensformige Oblivion-portaler, eller besøke dungeons som ser helt like ut. Storyen var heller ikke så bra, og gameplayet hadde store mangler.
Lenke til kommentar
Middelmådige spill, også kommer du med Oblivion som eksempel? Uenig!

7112526[/snapback]

Ok. Oblivion hadde god teknikk, akkurat som Doom. Når man tar bort teknikken, sitter man igjen med et repeterende gameplay, hvor man skal lukke enormt mange ensformige Oblivion-portaler, eller besøke dungeons som ser helt like ut. Storyen var heller ikke så bra, og gameplayet hadde store mangler.

7112560[/snapback]

 

Den er jeg totalt enig i!

Lenke til kommentar
Det var et relevant spørsmål jeg stillte; hvorfor har dere fått spillet før alle andre.

7112434[/snapback]

 

som forklart tidligere, har det seg slik at anmeldere på magisk vis får spill før alle andre, det må ha noe med jobben vår å gjøre tror jeg. og europeiske anmeldere får gothic 3 før amerikanske, siden gothic 3 ikke kommer i usa før i november en gang.

 

og hvis både terningkast 6 og 4 er feil, hva mener du er riktig terningkast da?

Lenke til kommentar

Jeg prøv dette spill nå nettopp.Kan ikke si at vare veldig fantasik.Dårlig gameplay,vansklig å spill,krever 2gb ram på pcen unsett hva du stiller på.

Dårlig oversikt osv .

Nei for hold meg til oblivon og Dark Messiah Might and Magic.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...