uthufhtrhyhfg Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Har ett lite problem! Når jeg prøver å koble til det trådløse nettverket på skolen og hjemme finner jeg ingen nettverk! Når jeg bruker programvaren til det trådløse nettverkortet jeg har (Intel Pro/wireless 3945 ABG) får jeg denne meldingen: Jeg har prøvd å trykke på trådløs knappen som er på ved siden av av/på knappen men ingenting skjer Har også prøvd å trykke Fn + f10 men det hjelper heller ikke! Jeg har ingen aning om hvordan jeg skal få skrudd den på Håper noen smarte hjerner der ute kan hjelpe meg! Endret 19. oktober 2006 av Mikey89 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Se om du har innstalert programmet for tastaturet. Er en driver for at fn knappene skal funke o.l Laptoper trenger det Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Takker for svar, skal se etter om jeg finner noen driver! Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg fant driver til tastaturet, men den var visst allerede installert! Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen røde kryss eller spørsmålstegn i Enhetsbehandling? (device manager) Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ser ikke noe røde kryss eller spørsmålstegn men kanskje jeg har oversett noe Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 På en Acer maskin som jeg var borte i for en stund siden skjedde samme sak . På grunn av mange andre problemer ble maskinen gjenopprettet til ett tidligere tidspunkt (sist jeg reinstallerte maskinen faktisk) og da fungerte plutselig knappen igjen . Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Med en gang jeg kjøpte den fungerte den en liten stund, for så å slutte å fungere etter en stund. Så formaterte jeg maskinen og la in driverne på nytt, da funket det også 2-3 ganger før den sluttet å funke! Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ingen som vet hva som kan være feil? Kan trådløs nettverkskortet være ødelagt kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå