L2killer Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Maskina kutta ut og fant ut at det var strømforskyninga som døde Når jeg slår av strømmen bak maskina hører jeg bare et lite pip.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? (Helst uten å kjøpe ny Strømforskyning) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 kjøpt i webshop? send inn på garanti/reklamasjon å få ny. du har vel sikkert ikke hatt den så lenge? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Samme skjedde med min, men Netshop sendte meg en ny uten å mukke. Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 kjøpt i webshop? send inn på garanti/reklamasjon å få ny. du har vel sikkert ikke hatt den så lenge? 7103793[/snapback] Nei. Kjøpte den på Komplett.no for et år siden Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 da snakker du med komplett, og så forklarer de hvordan du sender den inn, værre er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå