DaddyPimp Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal kjøpe inn en skriver for å skrive ut storformat tegninger A1. Men har ikke noe erfaring med hva som er bra eller ikke bra. Skal primært brukes til byggtegninger. Noen der ute som kan hjelpe litt og gi noen råd? Kan denne være noe? HP Designjet Z2100 24" fotoskriver Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Skriveren du linker til er ny høst, og neppe mange som har erfaringer med den ennå. Gregersen (forhandler) skriver i lanseringsbrev (lansert 18/10): "HPs nye Z-serie endrer forventningene til hva en moderne storformatskriver skal inneholde. HP DesignJet Z2100 har 8 farger, mens HP DesignJet 3100 (leveringsklag i desember) leveres med 12 farger. Begge skriverne leveres i 24" og 44" utgaver. Det innebygde Gretag spektrofotometeret gjør at skriveren lager ICC-profiler for deg! Nå er det slutt på å bruke tid og penger på håndholdte instrumenter - HP DesignJet Z-serien sikrer deg perfekte utskrifter, alt som kreves av deg er et par trykk på tastaturet. Enklere ICC-profilering har vi ikke vært vitne til." Etter det jeg kan skjønne er det en knall skriver for store formater! Selv har jeg en HP Designjet 130nr som jeg er meget godt fornøyd med. Ikke noe trøbbel med den og fine utskrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå