Gå til innhold

Anette_ har blitt brukermoderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når har disse to beveget seg utenom OT-baren? Flotters, modz-team...

 

Når blir mushi og bundy moderatorer da?

7107497[/snapback]

For å ta dette argumentet litt vidare.

Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt.

Globale? :hmm:

At det er kome litt anna kjønn inn samt at OT blir passa på stemmer vel ganske bra.

7107695[/snapback]

 

Glabale moderatorer vil si at de har tilgang til å moderere der de selv ønsker :)

Lenke til kommentar

Jøss, jeg har aldri sett en "Ny moderator"-tråd med så mye kritikk og dårlig skjult sjalusi ...

Er det fordi denne moderatoren tilfeldigvis er jente, eller er det en relevant grunn til dette?

 

Ikke at så mange brukere er direkte negativt innstillt, men jeg får samme følelse som når jeg leste denne artikkelen i går: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134636

Hverdagsrasisme kommer i mange former :(

Lenke til kommentar
Glabale moderatorer vil si at de har tilgang til å moderere der de selv ønsker :)

7108675[/snapback]

Spørsmålet er fortsatt ubesvart; hvor har hun tenkt å moderere? Vandrer hun innom PHP og Overklokking, eller blir det OT?

7109472[/snapback]

De kan moderere der de vil... vil hun moderere i mobil gjør hun det, vil hun moderere i OT gjør hun nok det. ;)

Lenke til kommentar
Glabale moderatorer vil si at de har tilgang til å moderere der de selv ønsker :)

7108675[/snapback]

Spørsmålet er fortsatt ubesvart; hvor har hun tenkt å moderere? Vandrer hun innom PHP og Overklokking, eller blir det OT?

7109472[/snapback]

 

Spiller det noen rolle da? Det er de samme retningslinjene over alt.

7109607[/snapback]

Ja, det er stor forskjell på ein moderator som modererer på heile forumet, kontra ein som held seg i 2-3 kategoriar. Ikkje at eg har påstått at dette er tilfelle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...