Ender Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei, her eit lite problem her: I BF1942 vert alle lydane speeda opp (såkalla chipmunk-effekt las eg ein plass), særleg tydeleg vert det på maskingevær og på stemmene. Spelfølelsen på eit krigsspel vert ikkje den heilt store når alle rundt deg høyrest ut som Donald Duck.. HKet mitt er eit MSI 6330 versjon 3 med bios versjon 3.6. Lyd er integrert på HK (AC97). Har installert nyaste Via 4in1-drivarane, norsk XP pro nyinstallert for ca 1 veke sidan. Lyden var grei då eg brukte win98se. Sjølve spelet er patcha til v1.1. Eg har søkt både på forumet og med google men til ingen nytte. Nokon som har ein idè om kva eg kan gjera (utanom å venta på BF1.2-patchen..)? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 *Bumping er ulovlig iflg. retningslinjene!* Uansett, det du kan prøve å gjøre er å: - Slå på "Hardware Acceleration" - Sette samplingsraten til 22kHz eller 11kHz - Sette lydkvaliteten til "Medium" eller "Low". Hjelper ikke dette, skru maskinvareakselerasjon HELT av ved å gjøre det både i spillet og i dxdiag (Start->Run: dxdiag.exe) Hjelper heller ikke, vent på 1.2-patchen. Hjelper ikke dette, så håp at EA skal brenne i h*lvete. Lenke til kommentar
Ender Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Ahhh... Fantastisk! Takk for svar EviLEddiE. Det funka å skru av maskinvareax, no er alle lydar som dei skal vera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå