Kenny Bones Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Holder på å skrive en presentasjon om Windows 2003 Server og trenger å vite helt sikkert et par ting her. Som f.eks DNS soner Hva er egentlig den primære forskjellen mellom Forward Lookup Zones og Reverse Lookup Zones? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Forward lookup zones : Du skiver inn t.eks www.vg.no som da dns søker etter ip adressen til hosten. Reverse Lookup :Bruk denne for å finne host navnet til en IP adresse du har. (Altså motsatt) hhmm håper dette ble riktig nåda.. Endret 19. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ah, ok! Så Reverse Lookup Zone er altså ikke noe man vanligvis trenger? Riktig? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Technet hos microsoft er fin Reverse lookup zones Her bør du kunne finne endel svar. Endret 19. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ok, lovely! Trengte bare å vite den umiddelbare forskjellen, så jeg ikke driter meg ut under presentasjonen av fagprøven. Tror faktisk jeg har skrevet litt feil angående dette i selve rapporten også. :/ Jaja, får bare prøve! Takk for hjelpen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå