larshkj Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skulle så gjerne funnet en patch som gjør at man kan bruke FN og piltastene til ÆØÅ på min Qtek 9000. Noen som vet hvor jeg finner dette? Jeg vet at det finnes til i-mate JASJAR, men den fungerer ikke på Qtek 9000. På forhånd takk! Mvh Lars Henrik Kjølberg Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hvordan får man det på jasjar? Lenke til kommentar
larshkj Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 hvordan får man det på jasjar? 7103379[/snapback] www.i-mate.no Under Nedlasting, og PocketPC utilities. Du må være logget på for å kunne laste ned. Mvh Lars Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) takk! men jeg har ikke peiling, men går det ikke bare å kopiere noe fra registeret fra en jasjar, både den der patch en og det før den som den trenger for å fungere? altså, drivere, noe av registeret kanskje eller andre endringer i-mate har gjort til qtek? bare lurer, jeg. Endret 19. oktober 2006 av megaloman Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 http://www.smartmobil.no/index.php?name=PN...light=%E6%F8%E5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå