voluz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Noen som har peil på når Møller Trondheim har sitt årlige dekkskift-tilbud? Altså at de legger om til vinterdekk for deg gratis... (Så lenge du kjører VAG.) Har det vært, eller er det snart? Tempen kryper ned mot 0°C nå, så begynner vel å haste. Lenke til kommentar
otis Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ikke sett noen reklame for det ihvertfall. Det kommer vel snart. Eller så har de det ikke i år. Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Snakka med en kompis av meg som jobber der og sjefen hadde visst gitt klar beskjed om at det kom til å bli lange arbeidsdager framover, spesielt når snøen kommer. Om de har planlagt å ha gratis hjulskift vet jeg ikke Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hm... de har vel alltid hatt det før? Og hadde det i vår. Synes det er rart om de kutter det ut nå... Men man vet jo aldri... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvorfor la et verksted gjøre det? Virker som bortkasta, når det tar en halvtime å gjøre selv.. Uansett om verkstedet gjør det gratis.. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvorfor la et verksted gjøre det? Virker som bortkasta, når det tar en halvtime å gjøre selv.. Uansett om verkstedet gjør det gratis.. 7103522[/snapback] Tja... når de først har det tilbudet om å gjøre det gratis så sier jeg ja takk. Eneste fordelen med å kjøre Audi. Neida... Heller la et verksted gjøre det enn at jeg skal bli skitten på fingrene. Aner ikke hvor jeg har utstyr eller noe heller, må rote det frem fra bagasjerommet osv. Da sitter jeg heller på Møller en halvtime og spiser gratis vafler og brus, leser avisa og ser på TV. Lenke til kommentar
otis Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 100% enig med voluz. Hvorfor gjøre det selv når man ikke trenger? (Såfremt man ikke VIL gjøre det selv da) Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Vært på Møller en snartur i dag. De kommer IKKE til å gjennomføre dekkskift-kampanje i år. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjedelig.. Skal være enig at det er praktisk å få det gjort gratis, men er vel ikke så mye jobb selv.. Kjøp en garasjejekk og slik el.muttertrekker på BilXtra ellerno, så går det enda fortere. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Kjedelig ja! Og er knapt luft i dekkene etter sommer'n, så slipper å bale med det også. Skifta ifjor på gamle bilen husker jeg.. da jeg skulle kjøre og kontrollere dekktrykket så viste det seg at 2 av dekkene var nærmest uten luft. Så måtte legge om til sommerdekk IGJEN, og så kjøre og fylle på vinterdekkene, og så tilbake og skifte til vinterdekk igjen. Så aldri mer skifte sjøl! (Kunne gjort en litt grundigere jobb med å sjekke da, men...) Til opplysning skifter Møller Trondheim (isåfall Audi) dekk gratis i år også! Så jeg har fått skiftet mine i går. Forskjellen er at de ikke kjører kampanje i år, men at man må selv ta kontakt for å bestille time... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skjønner godt dere som lar andre gjøre jobben for dere med å skifte dekk. Er jo ikke akkurat det morsomste arbeidet å stå ute i kald vind og snøstorm og fikle med jekk, hjulkryss og bolter Men for min del så hadde det faktisk blitt mer jobb med å la andre gjøre det. Vaske vinterdekkene, legge ned setene i bilen, legge plastposer inn i bilen for å unngå skitt på seter, legge dekkene inn. Deretter bestille time for skifting, kjøre til skifting som sikkert tar minst en time ekstra inkludert all kjøring osv som det medfører. Når man har kommet hjem må man så laste ut sommerdekkene og lagre de en eller annen plassen og så rydde opp inni bilen Tror jaggu jeg skifter dekk selv et par år til jeg gitt Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Stor garasjejekk og kompressor med lufttrekker er tingen Stemmer at de ikke reklamerer for det, men gjør det dersom du spør. Snakka med en av de som jobber der i forrige helg, men glemte å nevne det i tråden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå