ocvmelbye Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hva tror dere om denne scoouteren? 2006 modellen altså... Endret 19. oktober 2006 av ocvmelbye Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har noen kompiser som har Keeway, og er ikke videre begeistret for de. De holder til litt kjøring her og der.. Sats heller på en brukt scooter av bra kvalitet! Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Har noen kompiser som har Keeway, og er ikke videre begeistret for de. De holder til litt kjøring her og der.. Sats heller på en brukt scooter av bra kvalitet! 7122668[/snapback] Men den går ikke i stykker med en gang eller? Har nemlig kjøpt en ;s skal bare bruke den til fra skole, trenig etc fram til jeg får billappen... dessuten har jeg ikke mye penger for tiden;p Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hm, 2006 modell.. Har den garanti enda ? Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 3 år hva da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei, bare lurte.. En jeg kjenner har hatt problemer.. Men garantien dekker jo det meste i starten. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvilke problemer da :s store problemere eller? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Naglene datt ut av eksospotta, og hele potta datt fra hverandre.. Hele greia ristet. Batteriet hadde dårlig kvalitet. Husker ikke alt, men han hadde den inne noen ganger til også.. Men er greit for deg økonomisk da man har garanti, bare kjett at man må levere fra seg scooteren. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hele driten kan vel ha vært en produksjonsfeil da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå