Mortis360 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er ikke så langt unna kjøp av vannkjøling i disse dager, kikker på denne radiatoren, og lurer på om denne radiatorgrillen passer. Skal kjøle en AMD A64 X2 4600+ S939 samt ett PowerColor Radeon X1900GT. Skal ha 1x120mm da jeg ikke har så god plass i kabinettet, samt kjøle de to komponentene og fortsatt ha mulighet til noe overklokking men også støye minimalt. Vil helst også kjøpe fra Microplex. Har satt ett budsjett på +/- 1300kr. Håper noen kan sette opp ett forslag da jeg ikke har peiling innenfor dette området med vannkjøling. ~ Medion Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har vertfall en anbefaling og det er og kjøpe eheim pumpe..jeg har hatt 2 stk hydor-30 pumper og begge er sendt tilbake pga at det kom en lyd i den etter en uke.(høy knatrelyd.) Når det gjelder radiatoren så har jeg noe lignende bare at den heter "black ice" trur jeg...den er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Radiatoren og grillen passer fint sammen ja. MEN, jeg vil absolutt anbefale deg å få plass til en dual riadiator, en single radiator blir veldig knapt med det oppsettet der. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Veldig bra radiator! Eheim lager bra pumper, men swiftech mcp655 er også en veldig bra pumpe. Når det gjelder vifte kunne du satt en mist vifte på hver side av radiatoren. De er knapt hørbare. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvis du mener det skal støye minimalt og du skal overklokke vil _ikke_ en 1*120mm holde =/ Lenke til kommentar
Duality Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 sablabra: må henge meg på deg, en dual radiator er og anbefalle! Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men hvis han ikke har plass så har han ikke plass. Men noen alternativer er jo å enten legge den på utsiden eller å sage hull i bunn av kabinettet og legge radiatoren der. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Men hvis han ikke har plass så har han ikke plass.Men noen alternativer er jo å enten legge den på utsiden eller å sage hull i bunn av kabinettet og legge radiatoren der. 7110756[/snapback] Ehm? da har han jo plass da? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Takker for alle tips, vil ikke kappe i bunnen da jeg ikke har plass pga. HDD rack. Tenker å montere den i toppen over DVD-Brenner. Er Lian Li PC6070B Scand som er kabinettet. Kansje denne er ett alternativ? Med denne til GPU? ~ Medion Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Tar en liten bump til posten over denne. ~ Medion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå