Incense Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei Trenger sårt hjelp her Jeg skulle oppdatere brikkesettet (nforce 590sli) mitt med en ny driver, men jeg får beskjed om at driver ligger inne og at denne må fjernes først. Der dukker problemet mitt opp... Jeg finner ikke denne driveren og skjønner ikke hvordan jeg skal få avinnstalert den...? Hovedkortet mitt er (i tilfelle det hjelper) ASUS M2N32SLI-Deluxe På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hva gjorde du når du skulle oppdatere? kjørte du exe-fila fra nvidia? Lenke til kommentar
Incense Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, lastet den på desktoppen og kjørte filen fra der... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det jeg tror du trenger er programmet Driver Cleaner. Funket til meg når jeg hadde ca. samme problem. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 hmmm.. skal sjekke det ut.. Mulig det også er noe å få gjort i BIOS'n... Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Du bruker funksjonen "Legge til eller fjerne programmer" som ligger under "Kontrollpanel". Der går du inn på "Nvidia Drivers" og under knappen "Fjern bare følgende" huker du av alt unntatt "display driver". Etter at dette er gjort så må maskinen restartes og når dette er gjort er det bare å starte filen fra Nvidia med ny chipset driver. Vil vel ikke anbefale deg å installere Nvidia Network Management (heter ett eller annet lignende) når det kommer opp som et alternativ. Du installerer i så fall da Nvidia brannmuren og etterpå vil du antagelig måtte bruke litt tid på å finne ut hva som "egentlig" er galt med maskinen din... Det er kommet ut et sett driverfiler versjon 9.53 som er spesifisert for 590 Intel Sli, men jeg har installert dette på mitt AMD 590 Sli system uten å ha merket noen problemer så langt. Noen som kan forklare dette på en enkel måte for en gammel mann? Virker kanskje noe rart (som problemstilling altså), men fungerer bra så langt... Endret 19. oktober 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
Incense Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 aaahhh...ok Jeg så at Nvidia drivers lå der, men turte rett å slett ikke å trykke på den Skal teste dette når jeg kommer hjem.. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå