Nervetattoo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Trailer: The Grudge 2 Se videoen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ble nesten litt skuffet over traileren, for venner av meg har sagt at den var sååå skummel. Men hvis den blir like skummel som The Grudge så ser jeg fram til denne filmen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Resirkulering av asiatisk film er en uting Hollywood bør slutte med sporenstreks. Heldigvis kommer det en rekke fantastiske filmer fremover. Kunne tenkt meg at Kulturo tok en nærmere titt på filmer som "The Departed", "Inland Empire", "Children of Men" og "The Fountain" (for å nevne noen). Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Resirkulering av asiatisk film er en uting Hollywood bør slutte med sporenstreks. Heldigvis kommer det en rekke fantastiske filmer fremover. Kunne tenkt meg at Kulturo tok en nærmere titt på filmer som "The Departed", "Inland Empire", "Children of Men" og "The Fountain" (for å nevne noen). 7110215[/snapback] Trailer til "The Departed" ligger iallefall inne allerede: The Departed Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kan ikke si at jeg ble så veldig redd for denne traileren . Men spennende var det. Trur jeg skal se den på kino med noen lettskremte jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg