Bone Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Som emnetittelen forklarer.. Skal formatere nå, men vil gjerne beholde alle disse smiley-tingene jeg har lagret over en periode.. Hvordan eksporterer jeg dem, eller i hvilken katalog finner jeg dem? Takker! Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ville lagt dem på en flash drive, ipod ect. Binders har tilbud nå på 1Gb flash til 199kr.. På Elkjøp koster dette 499kr! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Må jo først finne dem da.. Hvor er de? Og hvordan eksporterer / importerer jeg dem? Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hehe.. visste ikke det var de du mente... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet? Lurer også! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) aner ikke jeg.. men det finnes iallefall et par filer i registeret som omhander emoticons. wintast+r -> regedit -> søk etter "ShowEmoticons" så ser du det ligger to filer i den katalogen. Men hvor smielyen ligger på hardidsk aner jeg ikke.. Du har også en del mapper/filer til msn under "%appdata%\Microsoft\MSN Messenger", men hva disse er til aner jeg ikke. Under %programfiles%\ har du sikkert også et par msn-mapper. Endret 23. oktober 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
pellesmil Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 noen som har testet dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det finnes programmer som tar backup av diverse ting du har i MSN LM, jeg foretok et kjapt søk på Google forrige gang jeg formaterte og fant saker og ting umiddelbart. Det er vel sånt du typisk finner på mess.be og sånn. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Lurer på det samme:P Jeg trur egentlig ikke det er mulig men hey kanskje Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg trur egentlig ikke det er mulig men hey kanskje Fullt mulig, jo... http://www.sherv.net/Files/CEDP-Backup-Wizard.zip Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg trur egentlig ikke det er mulig men hey kanskje Fullt mulig, jo... http://www.sherv.net/Files/CEDP-Backup-Wizard.zip 7835549[/snapback] Så ikke innlegget ditt før nå Lenke til kommentar
etoel Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg trur egentlig ikke det er mulig men hey kanskje Fullt mulig, jo... http://www.sherv.net/Files/CEDP-Backup-Wizard.zip 7835549[/snapback] Hvordan legger man de tilbake? I Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå