Flop|s Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Anskaffet for en liten tid tilbake nytt HK, CPU og RAM.(A7V8x, XP2200+, PC3200) Monterte herlighetene opp, og alt fungerte finfint.. Helt fint inntil jeg forandret noe i BIOS. Ikke noe stort, AGP fastwrites og satt system settings, eller noe lignende, til "turbo". Etter det ville det ikke komme opp noe bilde på skjermen.. Helt svart. "System failed, CPU test" (...) Testa pc'en så med et PCI skjermkort. Fungerte glimrende! (Ingen voice som irriterer meg da..) Satt så inn et annet skjermkort som jeg vet fungerer; svart skjerm igjen.. Er det noe feil med AGP-porten, eller har mitt kjære Asus G4Ti4400 tatt kvelden? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Har du prøvd å resette bios ? Om ikke Prøv ! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Jaja.. Selvfølgelig. Alt tenkelig er testet ut! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Prøv om du kan sette det tilbake til den gammle instillingen når du har pc'en din oppe med pci skjermkortet. Hvorfor stiller du på noe i bios om alt funker som det skal? Er nok den siste intillingen som skjermkortet/agp porten ikke er fornøyd med, Tror ikke du har ødelagt noe av hardwaren din. :razz: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Er redd for hardware.. Fryktelig redd. :smile: Ny oppdatering: pc'en fungerer ikke lengre med PCI skjermkortet heller!! Dette ser helt mørkt ut. Testa CPU'en da, så den er det ikke noe i veien med :smile: [ Denne Melding var redigert av: Flop|s på 2002-11-06 21:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå