Bone Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Heisann! For en god tid tilbake så skulle jeg installere en god Firewall, og etter leting og lesing her på forumet, så fant jeg ut av mange var kjempefornøyde med Sygate Personal Firewall (Pro). Og den har jeg nå i dag.. Men, nå mener jeg å ha fått med meg at SPF ikke oppdateres lengre (om slikt i heletatt er nødvendig); at selskapet ikke er mer, eller hva nå grunnen var.. Jeg lurte derfor på om jeg burde bytte? Eventuelt til hvilket? For ordens skyld, så har jeg den betalende versjonen av Sygate Personal Firewall Pro (tror jeg).. Det gjør ikke noe om brannmuren vil koste penger, men om det finnes en like bra en som er gratis, så gjør jo ikke det noe! Programmet må/bør passe med NOD32, fordi det er det jeg bruker til antivirus.. Hva vil dere foreslå!? Har dere nye forslag til både brannmur OG antivirus I ETT, som regnes for å være superbra om dagen, så kan dere gjerne gjøre det også! Takker for svar! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sunbelt Kerio Personal Firewall fungerer utmerket for min del. Gratis trial i 30 dager. Etter 30 dager blir noen av de avanserte funksjonene skrudd av og man får et "plagsomt" vindu opp når pc'en starter om at du bør kjøpe programmet. Det fungerer utmerket selv om du kjører uten de avanserte funksjonene (som jeg ikke har funnet ut hva er). Plagsomt med popup-vinduet, men det er en liten pris å betale for en såpass utmerket Firewall. Denne firewallen skal vistnok være den beste i sitt felt, men krever en rimelig mengde kunskaper for å få til å fungere. Jeg måtte skrinlegge den: http://www.netveda.com/consumer/safetynet.htm Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Takker for svar.. Skal se litt på den! Andre som har prøvd denne? Ellers var jo ikke $20 noe avskrekkende i hele tatt.. hmm.. Lurer litt på hvor komplisert "komplisert" er.. Mye mer komplisert enn Sygate, tror / vet du? Takk igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå