rosett Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kan bare beklage at jeg kjøpte et Minolta Dimage 7 hi kamera for noen få år siden. For nå er produsenten ute av markedet, ingen nye deler er å få. Vissnok har Sony overtatt, men det hjelper lite, så lenge delene ikke finnes. Festet til batteri-huset er brukket og da sier det seg selv at å bruke kameraet gir meg problem. Er det et kamera verksted som kunne ha et slikt feste, eller hele låkket. Bjørn Lenke til kommentar
sarom Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kan bare beklage at jeg kjøpte et Minolta Dimage 7 hi kamera for noen få år siden. For nå er produsenten ute av markedet, ingen nye deler er å få. Vissnok har Sony overtatt, men det hjelper lite, så lenge delene ikke finnes. Festet til batteri-huset er brukket og da sier det seg selv at å bruke kameraet gir meg problem. Er det et kamera verksted som kunne ha et slikt feste, eller hele låkket. Bjørn 7102252[/snapback] Ta en tlf til: http://www.kamerateknikk.no/serviceverksted.htm Kanskje de kan hjelpe. De skriver: Lei av å høre at denne modellen er det ingen som tar service på lenger. Vi prøver å hjelpe alle med alle modeller og merker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå