Celsior Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Foruten å måtte kjøpe ny støvsuger, skulle jeg gjerne ha visst hvor man kan få kjøpt et helt vanlig støvsugerrør. Det gamle forsvant under en privatfest som jeg hadde. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, alt som forsvinner under festligheter:-D Hva med å prøve der de selger støvsugere? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Foruten å måtte kjøpe ny støvsuger, skulle jeg gjerne ha visst hvor man kan få kjøpt et helt vanlig støvsugerrør. Det gamle forsvant under en privatfest som jeg hadde. 7102219[/snapback] Uhm, hvem i faan stjeler et støvsuger rør ? Ta kontakt med en EL butikk, kanskje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ta med typenummeret til støvsugeren til til en elektrobutikk å få dem til å bestille... men koster sikkert litt da. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 På Byggmaker selger de hvertfall støvsugerslanger, så da har de vel rør også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå