poZZe Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er en siste ting som hindrer meg fra å kjøpe ny lcdskjerm. Oppløsningen.Jeg er en av de som liker å kjøre høy oppløsning på skjermen min. Sitter foran min dell laptop nå, som har 1400*1050, og koser meg. Synes aldeles ikke at oppløsningen er for høy. Spørsmålet mitt er da. Hvorfor finnes det ikke 17-18" lcdskjermer (i det folkelige prisleiet >8000) med 1600*1200 punkters oppløsning? Mange laptopper kommer i dag med 15" skjermer med denne oppløsningen, så hvorfor er det ingen 17" "vanlige" skjermer med denne oppløsningen? irriterer meg........ vegard ---------------------------------------------------- Asus P4B533-E P4 2,4@2,9 gHz 512 pc3200 ddr Ati RADEON 9700 PRO Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 fordi det er fryktelig dyrt og vanskelig å lage slike med en lav feilprosent. men blir nok fornøyd med min samsung 191T silver når jeg får den i posten om ikke så lenge (må bare selge den jeg har nå først). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå