Marianneee Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei hei! Jeg har et lite problem med min lille Nokia for tiden.. Det var en idiot som tasta inn en kode som lignet på dette; *33#0000*16# (Ikke tast denne koden, da du blir sperret for sms). Kort sagt så popper det opp en godkjenning av at telefonen er sperret. Jeg har muligheten til å ringe opp, men der slutter muligheten for å kommunisere. Noen som har en motgift plis? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har du prøvd å kontakte kundeservice der du kjøpte telefonen ? De kan sikkert hjelpe, eller formidle problemet videre. Lenke til kommentar
GWOslo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hei. Så et innlegg om det på et annet forum, der ble det påstått at #33*0000*16# var koden du skulle legge inn for å oppheve. Endret 19. oktober 2006 av GWOslo Lenke til kommentar
Marianneee Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Takker! Det fikset det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå